توسعه گردشگری با ارتقای کیفیت صنعت هتلداری در جزیره محقق میشود
به گزارش اخبار جزایر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در نشست نوروزی با اعضای جامعه هتلداران که یکشنبه دوازدهم فروردین برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از این حوزه در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی بر ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری هتل ها تاکید کرد و گفت: برگزاری جلسات منظم و تعامل و هم اندیشی میان جامعه هتلداران و سازمان و همچنین ارتقا سطح زیرساخت های این حوزه از جمله مواردی است که در جذب هر چه بهتر گردشگر به جزیره کیش می تواند نقش مهمی داشته باشد.
سرهنگی در ادامه سخنان خود به نیمه تمام ماندن فعالیت برخی هتل های در دست ساخت کیش اشاره کرد و افزود: با نظارت و بررسی جامعه هتلداران باید هرچه سریع تر نسبت به شناسایی و رفع مشکلات آن ها اقدام کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این موضوع که ارتقاء صنعت هتلداری جزیره می تواند نقش به سزایی در رشد و توسعه صنعت گردشگری منطقه داشته باشد گفت: درجه بندی هتل ها بر اساس سطح کیفی ارائه خدمات باید به عنوان یکی از راه های پیشبرد این هدف در اولویت جامعه هتلداران کیش قرار گیرد.
وی بر برنامه ریزی هتل ها برای اجرای تورهای خارجی به عنوان یکی از عوامل توسعه گردشگری جزیره تاکید و عنوان کرد: این امر ابزار مهم و موثری برای نظارت و کنترل تغییرات توسعه گردشگری و تعیین راهبرد ها در آینده کیش به شمار می رود.
رحیم سرهنگی با تقدیر و تشکر از اقدامات جامعه هتلداران در ایام نوروز اظهار داشت: هتل های فعال در کیش با فعالیت ۲۴ ساعته و رعایت نظم، انضباط و مقررات توانستند خدمات شایسته ای به مسافران و گردشگران ارائه کنند که این خود نقش مهمی در معرفی کیش در سایر نقاط کشور به عنوان یکی از مقاصد گردشگری ایفا می کند.
در ادامه این نشست اعضای جامعه هتلداران کیش ضمن تاکید بر آمادگی این جامعه در راستای همکاری و رشد صنعت گردشگری جزیره با سازمان منطقه آزاد کیش از نظارت ۲۴ ساعته بازرسان بر اقدامات و نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در ایام نوروز از تصویب و اجرای برنامه ۱۰۰ روزه به منظور ارتقاء کیفیت فعالیت هتل ها در حوزه های آموزش، منابع انسانی و نظارت بر آن ها، خبر دادند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰