در بیستویکمین سال فعالیت بیمه دی، این شرکت با کسب رتبههای برتر در صنعت بیمه کشور و یکسال همراهی با سازمان منطقه آزاد کیش، کارنامهای مبتنی بر شفافیت، توسعه خدمات و رضایتمندی بیمهشدگان ارائه کرده است.
رئیس شعبه کیشِ بیمه دی با تشریح روند اجرای قرارداد درمان تکمیلی سازمان منطقه آزاد کیش، از مجموعه اقداماتی همچون پذیرش بازنشستگان در میانه قرارداد و حمایت از اصحاب رسانه تا تضمین خروج هزاران خودرو در روزهای بحرانی جزیره سخن گفت که به گفته او «فراتر از تعهدات قراردادی» انجام شده است؛ با این حال، قرارداد درمان تکمیلی برخلاف وعدهی مقرر، تنها یکساله منعقد شد و شعبه کیش بیمه دی اکنون با ضریب خسارت ۱۸۰ درصدی مواجه است.
برای نخستین بار، جزیره کیش میزبان برگزاری دوره آموزشی بینالمللی مالاریالوژی خواهد شد.
سرپرست مرکز بهداشت کیش، گفت: آمار مبتلایان به آنفلوانزا در کیش، ۴ برابر سطح هشدار است و کاهش تجمعات و رعایت دستورالعملهای بهداشتی ضروری است.
ستاد مدیریت بحران جزیره کیش با صدور اطلاعیهای، با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی، نسبت به وقوع وزش باد شدید، بارندگی قابلملاحظه و آبگرفتگی معابر هشدار داد و از شهروندان و گردشگران خواست نکات ایمنی را با دقت رعایت کنند.
با تداوم موج ابتلا به آنفلوانزای فصلی در جزیره کیش و تأکید مرکز بهداشت، سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد که تمامی کلاسهای مدارس، دانشگاهها و مهدهای کودک از ۱۸ تا ۲۰ آذر ۱۴۰۴ همچنان بهصورت غیرحضوری برگزار میشود.
نخستین جشنواره بینالمللی اسپا و گردشگری تندرستی، که از سه روز پیش با حضور نمایندگان و فعالان صنعت گردشگری، گردشگری سلامت، تندرستی و اسپا در جزیره کیش آغاز شده بود، امروز با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد.
مدیریت بحران هرمزگان و متعاقبا، روابطعمومی اداره آموزش و پرورش کیش اعلام کرد بهعلت قطع زنجیرۀ آنفلوآنزا، کلاسهای همۀ مدارس این استان و جزیره در روزهای ۱۵ و ۱۶ آذر غیرحضوری برگزار میشود.
فستیوال بینالمللی اسپا، گردشگری و تندرستی کیش با حضور جمعی از فعالان برجسته صنعت گردشگری، هتلداران، متخصصان طب ایرانی و مدیران مرتبط از سراسر کشور در جزیره کیش برگزار شد. این رویداد فرصتی بینظیر برای معرفی ظرفیتهای گردشگری سلامت و تندرستی ایران، تبادل تجربیات و تقویت همکاریهای بخشهای دولتی و خصوصی در راستای توسعه پایدار این حوزه به شمار میرود. سخنرانان بر نقش موثر رسانهها، مسئولیت اجتماعی فعالان صنعت و ظرفیتهای مغفول گردشگری سلامت در کشور تأکید کردند و برنامههای آتی برای گسترش این فستیوال در استانهای مختلف، به ویژه اردبیل و مشهد، مطرح گردید.