کارگاه‌های ویژه اوقات‌ فراغت نوجوانان در کیش برگزار می‌شود؛

تابستان شاد بچه‌های کیش

طرح آموزشی تفریحی کارگاه‌های ویژه اوقات‌ فراغت نوجوانان با عنوان “تابستان شاد” در فرهنگسراهای جزیره کیش درحال برگزاری است. به گزارش اخبار جزایر، طرح آموزشی تفریحی کارگاه‌های ویژه اوقات‌ فراغت نوجوانان با عنوان “تابستان شاد” از اواسط خرداد در فرهنگسراهای جزیره کیش آغاز شده و تا ابتدای شهریور ادامه خواهد داشت. در این اردوی آموزشی […]

طرح آموزشی تفریحی کارگاه‌های ویژه اوقات‌ فراغت نوجوانان با عنوان “تابستان شاد” در فرهنگسراهای جزیره کیش درحال برگزاری است.

به گزارش اخبار جزایر، طرح آموزشی تفریحی کارگاه‌های ویژه اوقات‌ فراغت نوجوانان با عنوان “تابستان شاد” از اواسط خرداد در فرهنگسراهای جزیره کیش آغاز شده و تا ابتدای شهریور ادامه خواهد داشت.

در این اردوی آموزشی و تفریحی که در بسته‌های دو روزه ارائه می‌شود، موضوعات مختلف علمی، هنری و اجتماعی آموزش داده می‌شود و از استقبال بسیار خوبی برخوردار شده است.

فن‌بیان، سرود، نمایش خلاق، مکعب روبیک، عکاسی، فیلم‌سازی با موبایل، صنایع دستی، آثار باستانی، ورزش، کاردستی، قرآن،

موسیقی، آشپزی، کولاژ، شعر و ادبیات، چرتکه، داستان‌نویسی، تصویرخوانی، بازی و آموزش‌های مراقبت از خود از جمله عناوینی است که در این طرح آموزش داده می‌شود.

در هر کارگاه دو روزه، بیش از سی دانش‌آموز در سه کلاس، در دوره‌های آن بسته شرکت می‌کنند و هربار موضوعات مختلفی تعیین می‌گردد.

گفتنی است مناسبت‌های ملی نیز در انتخاب موضوع برنامه‌ها و کلاس‌های هر دوره دخیل هستند.

محافظت از محیط زیست جزیره، روز عکاس، روز مسجد، روز جهانی کار و کودک، عید قربان، روز جهانی گل، عید غدیر، روز قلم، روز ملی ادبیات آیینی، روز ادبیات کودک و نوجوان، تاسوعا و عاشورا، هوش مصنوعی، آشنایی با غواصی کیش، روز خبرنگار و صنایع دستی و آثار باستانی از جمله مناسبت‌هایی است که به آنها پرداخته شده است و خواهد شد.

تمامی کلاس‌های آموزشی در فرهنگسراهای جزیره در طرح “تابستان شاد” با بهره‌مندی از مربیان مجرب و متخصص، ارائه می‌شوند.

فرهنگسرای سنایی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، فرهنگسرای سعدی روزهای شنبه و دوشنبه و فرهنگسرای مینا روزهای یکشنبه و دوشنبه میزبان نوجوانان علاقه‌مند در کلاس‌های مختلف هستند.