فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش

پیام تسلیت فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت و قیام 15 خرداد سال 42 را حماسه ای بزرگ و باشکوه عنوان کرد.

به گزارش اخبار جزایر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سرهنگ (علی اصغر جمالی ) آمده است:

خرداد، ماه اشک و آه است در وداع مردی که با آمدنش شب های تاریک ما را به صبح دل انگیز تبدیل کرد. او مرد صحنه های آتش و خون، پاکمردی از دیار عدالت و ایمان و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر بود که آزاد مردان عالم از شمیم نفس های گرمش، به زندگی سلام گفتند.

شجاعت، دلاور مردی، تقوا، دین مداری، بصیرت و دشمن شناسی از ویژگی های برجسته معمار کبیر انقلاب بود و امام خمینی (ره) با آرمان عدالت خواهی، استقلال طلبی و استکبار ستیزی و با تکیه به روحیه مردم داری توانست انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود رسانده و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را به زانو درآورد.

اندیشه های امام خمینی (ره) برگرفته از اسلام، قرآن و پیامبر(ص) و ائمه اطهار بوده است و تلاش در مسیر تحقق آرمان ها و اهداف امام خمینی(ره) وظیفه همه ما و نسل های آینده است.

در این میان قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ که حماسه ای بزرگ و با شکوه و یادآور حرکت نهضت انقلاب اسلامی به پیروی از امام خمینی (ره) در مبارزه با رژیم ستم شاهی صورت گرفت،از جمله حماسه هایی بود که شکل گیری انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

پانزدهم خرداد، نقطه عطفی است در تاریخ معاصر، یادگاری است از پیوند معنوی توده های عظیم مردم کشور ما، واکنشی است از احساس عمیق مذهبی ملت ایران و از خودگذشتگی انسان هایی که به دنبال آرمان الهی حرکت می کنند .

قیام پانزدهم خرداد ۱۳۴۲، قیامی کاملا مردمی بود و تکیه گاهی جز مردم رنج دیده و مظلوم ایران نداشت. در عین حال که روز عزای عمومی ملت مظلوم است، حماسه و تولد جدید اسلام و مسلمانان نیز به شمار می رود .

اینجانب سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار تسلیت عرض نموده و امیدوارم بتوانیم با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در راستای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.