همزمان با روز ملی صدا و سیما و به‌جهت همراهی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام شد؛

پیام تقدیر بخشدار کیش از صداوسیمای این مرکز

محبوبه کرمی در پیامی با گرامیداشت روز رسانه ملی و سالروز بازدید شکوهمند رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، از مدیرکل و کارکنان صداوسیمای کیش قدردانی کرد. به گزارش اخبار جزایر، متن پیام بخشدار کیش، بدین شرح است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم رسانه‌ها و به ویژه صداوسیما، با انتقال دانش، اخبار و […]

محبوبه کرمی در پیامی با گرامیداشت روز رسانه ملی و سالروز بازدید شکوهمند رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، از مدیرکل و کارکنان صداوسیمای کیش قدردانی کرد.

به گزارش اخبار جزایر، متن پیام بخشدار کیش، بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

رسانه‌ها و به ویژه صداوسیما، با انتقال دانش، اخبار و اطلاعات و مبادله افکار، نقش مهمی در پیشرفت جوامع ایفا می‌کنند.

رسانه ملی با دامنه‌ای وسیع از امواج، تنوع برنامه‌های رادیو و تلویزیون در پیشرفت جامعه، ارتقاء سطح آگاهی هموطنان عزیز، حفظ فرهنگ غنی و اصیل کشورمان و معرفی توانمندی‌ها و اقتدار ایران اسلامی فرا سوی مرز‌ها سهمی چشمگیر دارد و صداوسیمای کیش نیز همواره در تمامی حوزه‌ها و در راستای ارتقای سطح فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه کیش نقش‌آفرینی مؤثری داشته است.

بی‌شک نقش پر رنگ و بی‌بدیل صداوسیمای کیش در آگاهی‌بخشی و افزایش مشارکت در حماسه بزرگ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در بخش کیش به وجاهت مثال‌زدنی بود.

با تلاش مخلصانه مدیران، کارکنان، برنامه‌سازان، مجریان، خبرنگاران، تصویربرداران و کارشناسان متعهد، متخصص و تلاشگر بخش‌های مختلف تأمین، تولید و پخش برنامه‌ها در صداوسیمای کیش، فرایند برگزاری مطلوب انتخابات در بخش کیش و حضور حماسی حداکثری و آگاهانه مردم شریف بخش کیش در پای صندوق‌های رأی در جزایر کیش، هندورابی و لاوان به شایستگی منعکس شد.

با تقدیر از تلاش خانواده بزرگ صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، زحمات و همدلی مسئولان و کارکنان صداوسیمای کیش را که برای توسعه و پیشرفت و معرفی ظرفیت‌های جزیره کیش در سطح ملی و بین‌المللی تلاش می‌کنند ارج می‌نهم و روز ملی صداوسیما را خدمت تمامی حماسه‌سازان رسانه ملی و تلاشگران صداوسیمای کیش تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه با عظمت حضرت رافع‌الدَّرجات مزید سعادت، سلامتی و رستگاری را برای ایشان خواهانم.

محبوبه کرمی

بخشدار کیش

نهم مرداد ماه ۱۴۰۳