رئیس مرکز بهداشت

دیدار رئیس مرکز بهداشت با معاون فرهنگی اجتماعی کیش

این دیدار که به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت، رئیس مرکز بهداشت ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات و دستاوردهای مرکز در سال گذشته، به تشریح برنامه‌های آتی مرکز برای ارتقای سطح سلامت جامعه پرداخت

دیدار رئیس مرکز بهداشت و جمعی از کارشناسان با معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش

این دیدار که به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت، رئیس مرکز بهداشت ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات و دستاوردهای مرکز در سال گذشته، به تشریح برنامه‌های آتی مرکز برای ارتقای سطح سلامت جامعه پرداخت و از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش و پیگیری مستمر حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد تقدیر کرد .
وی خواستار توجه به افزایش بودجه سلامت،ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی،آموزش و پرورش نیروی انسانی متخصص در حوزه سلامت،استفاده از تجهیزات و فناوری‌های جدید،ترویج سبک زندگی سالم وجلب مشارکت مردم در برنامه‌های سلامتی شد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته سلامت و ابراز خرسندی از عملکرد مرکز بهداشت، بر حمایت‌های ادامه‌دار سازمان از این مرکز تاکید کرد و گفت: “سلامت جامعه و حرکت به سوی سلامت خانواده شهری و راه اندازی پایگاههای سلامت در نقاط مختلف جهت دسترسی عادلانه به خدمات سلامت، از مهم‌ترین اولویت‌های حوزه سلامت در کیش است و ما آماده ایم تا در راستای تحقق این هدف تلاش کنیم.”

هفته سلامت هر ساله از اول تا هفتم اردیبهشت ماه در ایران گرامی داشته می‌شود و برنامه‌های مختلفی از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در این بازه زمانی اجرا می‌شود.
شعار امسال هفته سلامت “سلامت خانواده،مردمی سازی سلامت” است.
مردمی سازی سلامت، فرآیندی مستمر و پویاست که نیازمند همکاری و تعهد همه دستگاه ها و نهادها و بویژه مردم است. با مشارکت فعال مردم در حوزه سلامت، می توان به جامعه ای سالم تر، شاداب تر و توسعه یافته تر دست یافت.