مدیرعامل جامعه کلوب‌داران کیش خبر داد:

پایان مشکلات ده‌ساله‌ی جامعه کلوب‌داران کیش

مدیرعامل جامعه کلوب‌داران کیش از پایان مشکلات ده‌ساله‌ی این جامعه با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش و ایجاد سامانه جامع گردشگری خبر داد و افزود: "رضایت‌مندی مسافر"، هدف اصلی این سامانه است و آژانس‌های گردشگری صرفا تا صبح یکشنبه جهت ثبت‌نام در آن فرصت دارند. 

مدیرعامل جامعه کلوب‌داران کیش از پایان مشکلات ده‌ساله‌ی این جامعه با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش و ایجاد سامانه جامع گردشگری خبر داد و افزود: “رضایت‌مندی مسافر”، هدف اصلی این سامانه است و آژانس‌های گردشگری صرفا تا صبح یکشنبه جهت ثبت‌نام در آن فرصت دارند.

به گزارش اخبار جزایر، علی اقتصاد، مدیرعامل جامعه کلوب‌داران کیش در نشست تبیین شیوه مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش با جامعه کلوب‌داران، اظهار داشت: سیستم بیمار گردشگری کیش، سال‌هاست گریبان‌گیر فعالین جزیره شده است و نتیجه‌ی طرح‌های مختلف و آزمون و خطاها، حال بد کیش شد.

پس از تشکیل گروه‌های مختلف به دستور مدیرعامل سازمان جهت آسیب‌شناسی این مشکلات، سامانه‌ی جامع و کاملی که می‌تواند درمان درد امروز کیش باشد، تشکیل شد که زیرمجموعه‌ی کنسرسیوم گردشگری و با حضور جوانان ایجاد شده است و مبلغ چشمگیری در آینده‌ی نزدیک در صندوق این کنسرسیوم ذخیره خواهد شد.

اقتصاد، “رضایت‌مندی مسافر”، هدف اصلی این طرح بوده است که در سال‌های گذشته عدم جلب آن، مایه‌ی ناخرسندی گشته بود.

وی با بیان این مطلب که، شرایط نابسامان گذشته به علت پرداخت پورسانت‌های نامتعارف به دلال‌های میانی _و نه حتی آژانس_ تبدیل به ضد تبلیغی گشته بود که اکنون با وجود این سامانه، این مشکلات برطرف می‌شوند، ادامه داد: از فردا ۱۸تیرماه فروش کلیه‌ی آژانس‌ها از طریق این سامانه انجام می‌شود و صرفا تا صبح یکشنبه جهت ثبت‌نام در این سامانه فرصت باقی است.

اقتصاد با اشاره به منافع این طرح برای آژانس‌های گردشگری، خاطر‌نشان کرد: ایجاد این سامانه‌ی فروش، خواسته‌ی خود فعالین این حوزه است و طرحی برد_برد محسوب می‌شود که قطعا چشم‌انداز آن برای فعالین و سرمایه‌گذاران حوزه‌های دیگر نیز مطلوب جلوه خواهد کرد.

وی از اختصاص تعدادی بلیط تفریحات رایگان جهت افراد کم‌بضاعت و محصلین کیشوند، با معرفی کنسرسیوم “بزن بریم کیش” خبر داد و افزود: “مصوب‌فروشی” در جهت تامین منافع خود آژانس‌ها خواهد بود و به آژانس‌هایی که ثبت‌نام کرده‌اند، مزایایی تعلق خواهد گرفت، چنانچه آژانس‌های بدون ثبت‌نام نیز، دیگر حق فروش نخواهند داشت.

اقتصاد با ابراز خرسندی از آگاهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مشکلات خاص بطن جامعه و همیت و جدیت وی در جهت رفع آن‌ها گفت: من هرگز امتیاز بیهوده به شخص و نهادی نداده‌ام و با این نگاه از پیگیری‌های مدیرعامل بسیار سپاسگزاریم و نهایت حمایت خود را از وی اعلام می‌کنیم.

وی در پایان، گفت: در فرودگاه کیش و در اسکله تفریحی، دو مکان ثابت با عنوان “بزن بریم کیش” جهت راهنمایی گردشگران و ارائه برگه‌های حاوی QRcod تعبیه شده است.

 

ورزش‌های دریایی نقطه عطف کیش

قاسم نرگسی، رئیس هیئت‌مدیره جامعه کلوب‌داران کیش نیز، با اشاره به مصائب گردشگری کیش و نزدیک شدن فعالین این حوزه به ورشکستگی، تاکید کرد: ایجاد این سامانه، تقاضای خود ما بود و گرچه در ابتدا عجیب به نظر رسید، اما با حسن‌نیت و همراهی سازمان به نتیجه رسید و تبدیل به راه نجات کلوب‌داران گشت.

وی با بیان این مطلب که “ورزش‌های دریایی” باید دوباره به نقطه‌ی عطف جزیره کیش تبدیل گردند، گفت: برای کسادی باقی حوزه‌های کیش نیز باید چاره‌ای اندیشید و همگان باید بدانند که اکنون ما، “شریک” یکدیگر محسوب می‌شویم و باید از به بار نشستن این نهال حمایت کنیم.

 

نشست تبیین شیوه مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش با جامعه کلوب‌داران کیش، همزمان با روز خبرنگار در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.