رئیس کمیته امداد امام خمینی کیش

دانش‌آموز آسیب‌دیده کیش تحت حمایت کمیته امداد خواهد شد

از پیگیری حمایت دانش‌آموز یتیمی که طی روزهای اخیر، در مدرسه مورد آسیب جسمی و روحی قرار گرفته بود، خبر داد.

به گزارش اخبار جزایر، به دنبال انتشار خبری مبنی بر تنبیه بدنی یک دانش‌آموز یتیم و فقیر در یکی از دبستان‌های کیش توسط یکی از مسئولین رسمی و رده‌بالای اداره آموزش و پرورش، کمتر از یک ساعت حمایت‌های مردمی و دولتی بسیاری در جهت سلامت جسم و روان این کودک اعلام شد.
بر اساس این گزارش، ایوا صمیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی کیش نیز با اشاره به فوت پدر دانش‌آموز مذکور در گفت‌وگوی اختصاصی با اخبار جزایر اعلام کرد: این دانش‌آموز مستمری‌بگیر و بیمه‌ی تامین اجتماعی است و گرچه طبق قوانین امکان حمایت با عنوان مددجو برایش وجود ندارد؛ اما رها نخواهد شد و به‌عنوان مددخواه تحت حمایت‌های ممکن  کمیته امداد قرار خواهد گرفت و علاوه بر پیگیری و حمایت‌های تحصیلی، کمیته‌ی حقوقی و وکلای کمیته نیز درصورت لزوم و عدم منع قانونیف در خدمت وی خواهند بود.

نماینده قرارگاه گشت ارشاد مدیران، نماینده ستاد امر به معروف استان هرمزگان در خصوص مطالبات مردمی، رئیس اداره ارتباطات مردمی سازمان منطقه آزاد کیش، خیرین‌ مردمی، نیروهای امنیتی و … از جمله افرادی بودند که طی یک ساعت پس از انتشار خبر مذکور، حمایت خود را از این دانش‌آموز اعلام کردند.

مطابق با ماده ۸۱ آیین نامه انضباطی مدارس سال ۱۴۰۰ تنبیه بدنی دانش‌آموز و سوء‌رفتار با وی به هر دلیل و تحت هر شرایطی، ممنوع است و با متخلفان برابر قوانین و مقررات رفتار می‌شود.
امیدواریم ریاست محترم اداره آموزش و پرورش کیش، همکاران خود را نسبت به امور انضباطی ممنوعیت تنبیه بدنی و سوء‌رفتار با دانش آموزان آگاه و هرچه زودتر خبر توبیخ کارمند متخلف را اعلام کند.