به‌مناسبت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام شد؛

تقدیر بخش‌دار کیش از فرمانده پدافند هوایی جزیره

بخشدار کیش و اعضای هیئت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کیش از فرمانده پدافند هوایی این جزیره تقدیر کردند.

بخشدار کیش و اعضای هیئت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کیش از فرمانده پدافند هوایی این جزیره تقدیر کردند.

به گزارش اختصاصی اخبار جزایر، بخشدار و اعضای هیئت اجرایی انتخابات بخش کیش، با حضور در پایگاه پدافند هوایی کیش، با سرهنگ جواد پورخسروانی فرمانده پایگاه پدافند هوایی شهید برزگر جمشیدی کیش دیدار و از زحمات ایشان و پرسنل این فرماندهی در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کیش تقدیر کردند.

محبوبه کرمی بخشدار کیش در این دیدار بر نقش مهم فرماندهی پایگاه هوایی کیش در مشارکت بالای انتخابات بخش کیش در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات اخیر ریاست جمهوری در جزیره کیش تاکید و از عملکرد شایسته این فرماندهی تقدیر و تشکر نمود.

کرمی بیان داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در برهه‌های حساس و در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرین و شتاب‌دهنده بوده است و فرماندهی پایگاه هوایی کیش نیز در تأمین امنیت منطقه‌ای و توسعه اجتماعی جزیره کیش و همچنین امر خطیر انتخابات نقش بسزایی داشته است.

این نشست، روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ در محل فرماندهی پدافند هوایی کیش برگزار شد.